assalamualaikum

Wednesday, January 25, 2012

the day i met u;)

erm 2 ari lps at last dpt jgk jmpa dia..x sngka lak lps dia balik dri kg terus dia text aku nk jmpa..mmg rs happy sgt2 sbb dh 2x bertngguh kn asyik ada halangan je ble nk jmp ngn dia..hurm at first igt mls jgk nk jmpa sbb time tu mmg aku dh mula merajuk dgn dia tp dia ni mcm tau2 je aku merajuk..ble dia text bole plak aku terus reply kn biasa klu aku terasa or sedih disebabkn dia agk lama jgk amik masa utk aku reply balik msj2 dia..tq so much syg dtg  jmpa i lepaskn rindu ini;)..tp tu la kn dpt jmpa setengah jam je kot but its oke i fhm u ada emergency time tu klu x msti u lama ckt temankn i kn syg..pape pn i really apreciate..tau x syg i rs mcm u lain sgt mlm tu tu..more gentlement..n i suka ble u manjakn i mcm tu..romantik jgk u ni kn hehe..i rs bhgia sgt2 tau..tp kn i suka sgt  ble u dgr je apa i nk ckp..klu iktkn byk lgi i nk bercerita dgn u ye la lama dh kn xde sessi luahan perasaan ni kn hehe dh dpt jmpa ni msti la i nk cerita byk2 kt u;)..childish kn haha..tp i nk cerita jgk nnti ble kita ada msa utk bersama tu lebih lama..aritu masa terlalu singkat tp i fhm dear..pape pn i sgt hargai kesudian u dtg jmpa i malam tu..i rs sgt bhgia..terasa nk peluk xnk lepas2 lagi..hurm oke jgk kn cadangan u tu klu i kurung u tp tnggu next time la;)i love u syg..always n forever...only u H.A.;P

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life