assalamualaikum

Thursday, January 19, 2012

be my last entry...

mornink all bloggers out there,mornink friend,mornink my lovely..hope u guys enjoy ur friday...pgi ni mcm biasa je rutin aku tp lmbt ckt bgn arini cz smlm cz 5am bru dpt tdo after finish sumer keje2 ketering ni..mmg tired nk siapkn lauk pauk tu sumer tp klu aku x tlg almas sape lg kn huhu..erm mybe ini akn jdi last entry aku utk masa trdekat ni..xtau lgi ble aku akn dtg lgi kt cni cz u all semua pn tahu kn tiap kli aku dtg cni mst sbb time aku aku tgh brsedih..entry utk aku happy pn rsnya bole kira kn berapa since aku bwt blog ni..erm blog ni pn dlu aku bwt khas utk dia ble dia dh tggalkn aku dlu..ble ada blog ni aku dpt luahkn semuanya kt cni tnpa perlu ckp pape tp airmata bukti segalanya stiap kesedihan n kegembiraan yg aku lalui terutamanya ketika aku bersama dia..tq blog awk dh jadi teman plg rapat utk sy share segala feelings dgn sy hiburkn hati sy n yg plg penting kurangkn segala beban perasaan yg trpksa sy tnggung selama ni..sy sgt hargai awk even awk bkn mcm org lain awk x hidup tp awk selalu ada dgn sy..mungkin smpai cni sja sy akn sshkn awk lbh2 lgi ble berkaitan hal dgn si dia..kesian awk kn blog..tq again..to him yg i syg sgt2 i hope u boleh fikir balik semua yg i pernah luahkn,i pernah ckp,i pernah msj u dlu..its not just a message but really meaningfful message..i syg u syg tp hati i dh terlalu salit..i igt bla u dtg balik u boleh ubatkn luka lama yg u pernah buat dlu tp i silap luka tu dh bertambah dalam sekarang ni..i pn xtau u..i rs i dh x kuat lg..wlupn i rs sakit sgt tp itu x mengurangkn perasaan syg i pd u..my heart only for u even i tahu ur heart belum tentu akn jdi milik i kn syg;(skg ni apa yg i rs lebih pd sedih i derita sgt ble i terlalu sygkn u mcm ni..i hope u boleh bgi i masa utk tenangkn diri i yg btl2 memerlukan ketenangn saat ni..i redha klu u bkn utk i..i dh cuba yg terbaik tp i x pernah tahu di pihak u mcm mna n smpai i dh give up skg ni..now terpulang pd u..i pasrah n i terima segala ketentuanNya..k la..rsnya dh ckup entry kali ni sblm air mata ni keluar lagi..takecre friend..tkcre my dear H.Azril...much2 love n kisses..

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life