assalamualaikum

Wednesday, December 28, 2011

loneliness makes me sorrow..

rs sakit sgt dlm perut ni bgn pg td..xtau nape nk kata period smpi skg aku x period2 lgi.tp mmg skt mcm aku prnh rs few days ago tp npe ye nk jmp doc aku tkt nk check tkt anything happen to me plus aku mne pernh g jmp doc sorg2 except for normal check up je..dri smlm aku nk blogging bru skg dpt..server slow sgt dri mlm td klu dpt sig in pn loading lmbt sgt2 smp aku fed up pdhal smlm mmg i need sumthing or sumone to share my feelings..nsb baik ada anis..aku text dia share my feelings to her tp x smunya..certain thing i must keep it secret cz aku dh jnji pd dri aku n dia jgk..anything bout us mmg aku xnk org tau sgt2 lbh2 lg xde ape yg perlu aku share..lgpn since knl almost 3years ni mmg aku x prnh share ngn org pn sjuah mne hbgn aku ngn dia cz its complicatd..dlu pnh share ckt ngn k.ayu tu pn sb kanti dia nmpk aku nangis time bln puasa tu yup sbb insiden tu aku ngn dia lama x cntact aku tau dia mrh sgt kt aku time tu hlg kprcyaan pd aku tp scra jujurnya aku rs bodoh sgt2 time tu aku slp menilai kwn aku sndri at last hbgn aku ngn dia dingin..smlm aku teruk nangis pk psl dia..bgn pgi ni terus demam pns..biasala tu kn slalu jdi cmtu ble aku agk tertekan lbh2 lg aku sorg2 je kt umh ni..sok mybe almas blik xde la aku rs sunyi sgt2 mcm xde org amik tahu lngsung psl aku..tiap klu bgn td aku hrp sgt adi msj dri dia tp:(..mmg aku dh biasa alami keadaan yg mcm ni..mybe anis btl aku kne kuat..dia percya kau kuat sbb dia sdnri pnh tgk aku dlu time break off ngn zalmi..aku sndri pn xtau sjuah mna kau kut tp yg alu tahu ble melibatkn org2 yg aku syg mmg aku mudah jatuh mudah nangis..tu mmg aku ngaku tmbh plak aku mmg jns yg over senstif.tp aku tau nk x nk aku kne kuatkn diri ni jgk.;(

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life