assalamualaikum

Wednesday, June 1, 2011

melepaskanmu...;(

2hb6 2011 yup tanggal yg mungkin xkn dpt dilupekn oleh kwn yg plg rpt dgn aku nuurul fitriyyah..seindah namenye bgitu lah jga pekertinye.kwn yg hmpir aku knl hmpir 18thn..antra org yg plg rpt dgn aku byk kongsikn phit manis kehidupan brsamaku selama ini..Ya Allah rs sgt bertuah mndpt shbt sperti dia..aku brsyukur sgt2..mybe aku  xprnh sebertuah org alin dlm prcntaan tp aku tau tuhan kurniakn aku prshbtn sejati..nuurul antra shbt aku yg plg aku syg plg fhm aku n yg plg pntg boleh trima segala kekurangan aku..x sngka secepat ini aku trpkse lpskn die n trpkse berikn die pluang utk mnempuhi alam lain alam yg mmg diimpikn oleh mne2 prmpuan sklipn..nnt dh xleh nk mcm dlu lg lepak tiap kli ade cuti n yg plg aku rndu sgt2 sembang2 smbil mkn abc n wt lawak bodoh..xsngka kwn yg dlu suke sgt buli aku rupa2nya akn jd kwn plg pntg dlm hdup aku..syg awk sgt2 nuurul...n im really sory for not being wit u on ur big day..sy doakn awk dpt khdupan yg jauh lbh baik lg slps ini..forever friends..SELAMAT PENGANTIN BARU..

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life