assalamualaikum

Wednesday, June 1, 2011

ehem ehem..stelah sekian lme x dating ;)

ops entry dh xleh blah...malunye mlm tu..mcm x pnh dating je kn,,;)..enough if i just named him WH..sbb mmg knl die pn ngn nme cmtu..pelik kn..hihi..xtau nme btl die ape kn..actually nk ckp dating tu pn xde la sgt kn just kuar mkn bersembg tp selesa sgt ble ngn die even sgt2 la segan smp aku x bgi die duduk dpn2 aku haha..segan kot..baik dok sblh at least x rs nerves sgt kn..chatting je la smbil mkn..tp aku mkn ckt je..mknan aku mkn tu x bpe nk boleh msuk mulut tp diee punye licin..yew la 1 hari x mkn kn u..tu la u sape suhx  mkn agi;p ckp org aku pn same..ase dh mcm bln pose plak hihi..aku selesa ble ngn die n x sgka plak umh ktprg dkt kn..npe x pnh serempak ngn die kt kmpus dlu erk..time2 dh nk pndh ni la bru nk knl2 kn..;)tp xleh nk knl lbh2 sgt sbb die milik org;)honestly aku mmg sng ble ngn die..;p..entry ni aku wt khas utk die..hope u like it dear..;p..sbb bosan la aku boleh wt entry smp 2 mlm ni.ye la sok pn x kje kn x tdo pn xper mlm ni lbh2 lg period plak td kt tmpt kje..sengal je..dh la silap bli td..nk bli bnde lain bnde lain plak yg dibeli..mmbazir je..mlm ni myb aku x tdo kot..sok sinag bru tdo puas2 hehe..lme kn  xon9 smp pgi..bese dgr lgu je smp pgi..layan jiwang haha..k la..xtau nk tulis ape lg..pape pn syg korunk2 yg sudi bce entry2 aku kt blog ni..tq guys..muahhh;)

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life