assalamualaikum

Thursday, September 20, 2012

terima kasih syg:)

almost one week x singgah kt blog ni miss u so much..bit bz ckt dgn life yg mcm x tentu skg ni tmbh plk dgn emosi pn sama hehe biasa la tu girl kn mmg full wit emotions am i rite:)?hehe..k la..nk story ckt last saturday at last dpt jgk aku jmpa dia.igtkn bila dh x dpt jmp friday tu dia x dtg dh tp surprisingly bila dia col ckp nk jmpa tu tp lg trkejut dia col kol 6am kot x pnh dibuat org tp tu la dia sbb tu dia sgt special to me:)xper la even pkul 6am pn i x kisah la jnj dpt jmpa:)..ye la dh 3 bln x jmpa kn dh rindu sgt nnt dia dh xde masa dh bz dgn keje dia lg ssh nk jmpa lps ni.kitaorg lepak smpila kol 10 klu x nk lepak lama lg tp nk wt cmne dia ada keje n kene gerak ke s.alam jmpa org.pertemuan ini pn dh cukup bg aku..bila dia ckp he miss me aku rs terharu n terdiam x reply pape pn tp aku tau dia pn mst tau apa yg aku rs selama hmpir 3 bln x jmpa ni..terima kasih syg u dh makbulkn permintaan i kali ni.i hrgai sgt2  i tau u penat dgn keje u life u i dpt lihat semua tu dari raut muka u aritu..i akn cuba utk faham u lebih dari apa yg i kenal ttg u selama ni..n i hope sgt kita akn kekal mmc ni smpi bila2 sbb i syg u i syg relationship kita yg dh lama ni even few times we try utk brpisah utk lupakan each others tp tiap kali kita buat mcm tu i dpt rs syg i pd u lbh kuat bila kita berpisah..

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life