assalamualaikum

Sunday, September 2, 2012

salam aidilfitri:)

dh hampir 2 mggu lbh after raya but now baru ada masa utk update sorry guys bz sgt dgn life n lately rarely online ckt keadaan tidak mengizink..watever pn still nk story jgk psl raya thn ni..mcm thn lps jgk raya thn ni agk meriah jgk la even x pegi beraya sgt.byk umah sedara mara yg x pegi thn ni byk stay kt umah jeyg plg ketra raya thn ni pertama kali raya tanpa arwah nenek sblh mama..tipu ckp klu x sedih kn tp hidup mst diteruskn utk kita yg masih hidup  ni tp x smestinya yg dh xde dilupakn.raya kali ni mybe meriah dr thn2 lps sbb ada lemang jgk dh agk lama x buat lemang time raya thn ni my dad ada byk masa utk bakar lemang.puas dpt mkn lemang sndri klu nk beli mmg mahal la x setanding dgn kualiti buatan abah sendiri mmg sedapa sgt tmbh plk dgn rendang daging tp thn ni aku yg msk rendang daging tu.mama bg mandat hehe..puas hati sbb rendang pn habis x smpi pn hari kedua raya..thn ni duit raya aku pn susut ckt la mybe sbb x raya sgt kn byk duduk kt umh je.n smepat pegi knduri kwin jgk raya thn ni..igtkn rya thn ni raya yg biasa aku lalu mcm thn2 sblm ni tp alhamdulillah raya sgt brmkna jgk buat aku bila hubgan aku dgn dia pulih kmbali.ntah la mmg ssh nk pisahkn kami itu aku sndri pn xtau kenapa..ada sesuatu yg sgt kuat yg mengikat kami..few days afte raya dia ada text aku wish slmt hari raya n dia nk jmpa aku tp cmne nk jmpa kn dat time aku kt kg lg n dia n fmly dia dh blk dari kg..bila dia ckp dia nk sgt jmpa aku dia rindu aku xleh nk ckp apa sbb aku pn ada perasaan yg sama tp aku kne brtahan demi utk apa yg dh lama aku smpn ini.lama aku dgn dia mmc2 yg dh aku lalui skt sbnyak buat aku trfikir jgk smpai mana agknya hubungan kitaorg ni..segalanya dia tgn dia dan jgk Dia.. .

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life