assalamualaikum

Monday, September 3, 2012

hati ini mmg mudah utk dilukai..

setiap saat setipa detik trutamanya bila kau xleh nk tido selalu aku trpk kenapa ye org2 yg aku syg org2 yg close dgn aku senag2 sgt nk lukakan hati akuor mmg aku yg trlalu sensitif mudah terasa mudah sgt mengalirkn air mata.atau pn mungkin jgk sbb aku jenis yg boleh brsbr dgn semua org jns yg mmg x pnh trpk utk mmbls balik semua yg org buat pada aku sblm ni..tp kenapa msti aku dlm ramai2 manusia kt dunia ni..mybe ada jgk kt luar sana yg kena mcm aku.selalu dergunakn org lain n x pnh tahu mcm mana utk pertahankn diri sendri:(aku xnk pn mcm ni klu la aku boleh benci org marah org sesenang tu dh lama aku buat tp tuhan mmg x lahirkn aku dgn sifat yg mcm tu..tp skg ni sikit2 aku rs mcm dh nk jatuh balik.bila melibatkn cinta aku jadi lemah.5 thn lps bila dia tggalkn aku utk brsama dgn org lain aku terasa betapa lemahnya aku masa tu x mampu nk bwt apa2 x mampu nk pertahankn apa2 malah yg paling teruk x mampu nk melawan lngsung..yup satu sikap positif yg mmg xde dlm diri aku..mmg ssh utk aku bls balik apa yg org buat pada aku mybe klu aku ada sedikit rasa bnci pd org2 yg dh pnh sakitkn hati aku lukakn hati aku xde la aku akn rs sakit smpi mcm ni..kenap tuhan x bagi aku sikap melawan tu balik ye...sekarang aku rs lemah lemah sgt trpksa bermain dan melwan emosi aku sndri:(

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life