assalamualaikum

Monday, July 2, 2012

typing with no feeling;(

minggu dia ni xde kt cni msti rs bosan sgt tp sbnrnya same je dia ada atau xde klu dia x contact aku lngsung still aku rs bosan jgk..ntah la dia ckp nk g perhentian tp aku sndri pn x sure dia pgi dgn sape at 1st mmg aku pk dia pgi dgn fmly dia tp bila tgk wall dia tp mcm dia x pgi dgn fmly dia je..nape dia x gtau btl2 time aku tnya dia blk kg ke mggu ni..serius aku igt dia n fmly dia blk trgnu mybe sbb dh lama x blk kn lbh2 lg bila dia ckp nk g perhentian tu..biasa sblm ni dorg slalu blk perak je kn jrg sgt blk kt kt trgnu tu..terasa sgt aku klu btl dia mmg xnk aku tahu dia ke trggnu dgn sape..bkn aku nk mnyibuk psl hal dia tp sbb aku pnh agk kn dia nk blk trgnu msti la aku pk dia dgn fmly dia..ntah la..sg ni aku rs mcm mls nk amik tahu pape lg..klu dia nk ckp ckp tp klu mmg niat dia xnk aku tau lngsung ntah la;(..

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life