assalamualaikum

Monday, February 27, 2012

klu la fakta itu betul...

td on fb jap then komen la kt status kwn aku ni darlin..erm tertarik aku dgn status dia tu..status dia tu mention klu seseorg hadir dlm mimpi kita means dat org tu tgh rindukn dia n itu fakta..i hope btl la cmtu tp Allah lbh tau kn..yee..mmg aku ada mimpikn dia 2 3 ari lps x slp dlm 2x jgk la..mybe aku trlalu pkir psl dia smpi terbawa2 dlm mmpi kn tp klu btl dia pn sedang rindukn aku mcm apa yg aku rs ni itu dh cukup memadai utk aku..cukup utk aku klu dia belum lupakn aku..aku tahu mmg agk ssh utk aku terima hakikakt kitrg dh x bersama skg ni tp lmbt laun still aku kena terima jgk once  one day nnt dia mybe akn bersama org lain or mybe skg ni pn dia mungkin dh dpt pngganti ex gf dia kn..i akn slalu doakn u bhgia syg..ikhlas dari hati i..i lepaskn u pn sbb i syg u n i syg diri i jga..i xnk habiskn ms i dgn sia2..i ada fmly..n i akn bhgiakn fmly i..i x ksh lg psl diri i..klu tuhan dh tetapkn ada bhgia utk i kt dunia ni i terima tp klu sebaliknya yg terjadi pn i tawakal je..but so far after kita dh x bersama ni n mmg dri dlu lg kot i dh prnh jnji dlm diri i if bkn dgn u i sklipn i xkn mungkin brsama dgn org lain.i've my own reason n i guess u pn mst dpt agk kn kenapa..i xkn serahkn sesuatu yg brhrga utk org yg i x syg i x cinta..im really sorry but i cant hurt others anymore..i lbh rela klu i yg terluka di lukakn hati org2 yg ikhlas terima i unless dia boleh terima diri i seadanya..segala baik buruk i..segala kenangan2 i dgn u tp i rs mybe xkn wujud lg org cmtu kn skg ni...dats i lbh rela sendiri..

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life