assalamualaikum

Tuesday, December 21, 2010

kesunyian itu muncul kembali...

npe kesunyian ni mst muncul kembali???aku dh selesa dgn life aku skg tnpa kehadiran seorg lelaki past few years ni..tp npe lately dat feeling tu slalu sgt gnggu life aku..aku mohon sgt2 jauhkn prasaan2 tu sumer dri aku wt ms skg ni..aku x nk rs terluka lg rs skit lg..semua yg pnh jd dlu ckup buat aku berhati2 ble kwn ngn laki bkn sbb aku x cye or dndam ngn dorg or watsover tp aku tkut aku xleh cntrol dri aku sndri..ble aku sygkn seseorg aku akn syg die sgt2 tp at last prasaan syg tu mkn dri aku sndri..syg jgk la yg wt life aku hmpir2 musnah..tp tuhan tu maha penyayang..die bg aku smgt yg kuat even kdg2 aku terase jgk mcm nk jtuh blik..ya Allah..tlg jauhkn prasaan itu dri aku wt mse skg ni..skg ni pn aku dh mula rse perasaan ni x sptutnye ade lbh2 lg ble aku da mula rs syg pd org yg x sptutnye..mmg aku mngaku selesa sgt ble ngn die tp die milik org...ckupla aku syg die dri jauh..n ckup la die xtau pe yg aku rs skg ni..even kteorg oke tp aku akn pstikn die x kn tau pape pn psl pe yg aku rs ni..n mybe aritu jgk akn jd ari last aku jmpe die..aku dh decide lps ni aku akn tggalkn tmpt ni tnggalkn org2 yg pnh bg memori pd aku..sape2 je mmber2 or org2 yg pnh rpt ngn aku..mybe dgn care cmni je aku leh elakkn dri dari sumer org..pgi ke satu tmpt yg bru n mulakn hdup bru..yew..hdup bru utk aku n fmly aku...u,i mntk maaf if pasni i akn snyap terus..bkn mksd nk lupekn u tp i trpkse wt cmni..utk i n utk dri u jgk..even i x berterus terang ngn u tp i hope sgt u boleh fhm sndri npe i wt cmni..i senang sgt kwn ngn u..really apreciate wat u have done to me b4..being by my side whenever i need u..temankn i ble i sunyi wt i gelak n mcm2 lg..knlkn i ngn mmber2 u..g mkn2 tgk wayang sumer...ajr i swimming..;) miss dat time so much...jge dri u..study tu pntg jgn pk nk enjoy sgt k..takc care dear..i will always remember u..remember our friendship..mybe one day klu tuhan izinkn kte akn jmp lg..tkecre..

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life