assalamualaikum

Wednesday, December 8, 2010

;)

giler r dkt kol 6am bru aku blik umh..kua pn da dkt 3 am.lepak ngn kwn aku..g karok n mkn2 je t[ x sngka leh sm[ subuh..caya r..lme da kot aku x overnite cmni..hahaha...pas karok mkn lg..tp td aku mkn ckt je..xde selera sgt..nsi lemak die cm x kne je ngn selera aku..mybe sbb nsi lemak mamak pn kot x  same ngn selera org malayu kn..igt nk mkn mcd tp mcd plak menu dh change setting..ape aku nk dh xde..erm ble smpai mcd btho tu tringt time aku mnangis lam ujan time kne tggal taxi tu dlu..nsb bek la ade kwn aku yg tlg even dia mntk tlg kwn dia hntrkn aku blik umh..igtkn dh x  smpi btho lg tp pg ni aku smp lg kt sne...hehe..td blik umh pintu lak wt hal xleh nk bkk..tombol die rosak kot..panic jap aku sbb xnk tito kt luar..aku msj kwn aku yd then try call k.yu seb bek k.yu trjge klu x  tito kt luar la nmpknye..huhu..cian mmber aku x psl2 kne pth blik semula..sory u..td i panik sgt tringt u je time tu..seb bek i x tito luar td..k la mata ngntok dh ni..nite n mornink all...sok smbung agi erk..daaa

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life