assalamualaikum

Tuesday, November 30, 2010

malam masih muda kew....hahahaha

da kol 1.44am tp aku x tito ag..hehe..mampos aku esk cnfrim ngntok gilew..huhu..hope bleh la aku brthn smpi ptg..seb bek lusa xde wtpe..leh rest tp rest kew..hihi..da jnj nk date ngn almas pas die dh bis kje..arini cm bese la pg smp ptg kt ampang je..x byk sgt bnde aku wt arini..fucking bored..erm..A dmm agi arini..td de msj2 die..cian die demam xleh nk dating haha..nver mind..byk ag mse kn hope u get well soon dear..hihi..jgn nk ngade sgt time2 dmm ni ea..manje tol mkn pon nk brsuap..ish3x..tp xpew la kasi can org dmm kn..hehe..nk share gk ngn korunk smlm 30hb tu antra date yg aku slalu igt la..date tu la lam thn 2005 aku terima khdran lalaki dlm hdup aku time aku umo 19..i never share it wit anyone but tonite i will share bit wit u..the rest i keep myself..:) die cnta pertma aku..lme knl time skolah rendh lg..lbh pd 10 thn gk la we all knl..but x lme aku ngn die  setahun 3 bln je....3 years single aku kpel blik last year..tp yg ni jap je..ntah la..aku pn tatau dmne slpnye cz aku dh try utk prthnkn hbgn ni..die special sbb die boleh wt aku jth cnta skli lg...tu last aku kpel..till now aku sorg2 je..sumtime ase snyi gk tp nk wt cmne kn xde guy yg aproach aku..gpn xkn perigi cri timba plak kn..xpe la....aku x kn brhrp sgt yg aku akn brteman tp if tuhan nk bg aku terima..skg      aku lbh pd pasrah je..aku x kn cri cnta bia cnta dtg sndri..hope dat guy akn terima sgala kekurangn aku sbb aku taw trlalu byk kekurangn yg ade pd dri aku..k la..ngntok dh ni..nite...

No comments:

muaaaahhhh:)

muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them

lovely sibling;)

lovely sibling;)
part of my life