assalamualaikum
Friday, June 29, 2012
frustrated
dlm kol 6 aku dh smpi kl even berat sgt hati nk tggalkn fmly n kucing2 ku tp sbb dh brjnji dgn dia aku balik jgk kL ni..wlupn aku tahu bila kt kL mst aku akn sntiasa sedih,trtekan n moody je..byk sgt mslh kt cni n org2 yg bwt aku rs trtekan..aku text dia tp x rply lngsung xkn outstation blk..jujur aku rs kecewa sgt2..aku blk sini pn sbb dia tp dia mcm buat endah x endah je..pdhal aritu dia yg beria nk jmpa aku..mmg sedih gt2..klu x jmpa jgk kali ni im really sory u mybe u xkn dpt jmpa i lg lps ni..;(:(
Wednesday, May 30, 2012
thank you syg;)
bestnya bila dia dtg jmpa aku mlm td happy sgt2 lama kot x jmpa kn 46days tu..dia pn bz sgt dgn keje dia tp aku areciate sgt even aru blk dri outstation still dia laungkn sdkit masa dgn ak even 3 jam je pn;)tq dear..muaahhhh..i happy sgt2 bila u ada dkt dgn i smlm..tp kecian u kn penat2 je dtg jgk jmpa i;)lama ta i tahan rindu i ni.nnt cmne la agknya klu i pn dh keje ye mau berbualan2 xleh jmpa hehe..hope xkn jd cmtu..pape pn thanks ye syg sudi luangkn sedikit masa u utk i;)love u dear.HA;)
Monday, May 28, 2012
imysm;(
serius rs rindu sgt2 kt dia..dia ada text ckp outstation smpi rabu tp aku xtau ke mana n dgn sape..ersonal or atas dasar keje..dia pn x rply pape bila aku tex sedih sgt2 tp apa aku mmpu buat kn nangis je la mcm slalu..mybe dia aku gngu dia mybe jgk dia bz sgt dgn keje dia kn..i really sory bkn niat i nk gngu u but evrytime i used to miss u so much tp i tahu u xkn dpt rs apa yg i rs ni sbb our feelings berbeza kn...;(wherever u arw i hope u jaga diri u leklok mybe mana tahu kn lps ni kita xkn dpt jmpa lgi smpi bila2..
Tuesday, May 22, 2012
coz i do love u..
rs lega skt smlm bil dia rply apa yg aku nk tau even x smuanya soalan yg aku dh lama pndam aku luahkn.biasa dia lbh suka biarkn soalan aku tu trgntung mcm tu je smpi buatkn aku jd keliru tp ptg smlm at least bit dh ckup buat aku x pk lg psl bnda sama.tq syg really apreciate it.yg slbhnya biar hati kita je yg rs yg faham.no need to be explain more itu dh ckup utk i dari i terus2 pk y y n y..klu u nk mcm ni selamanya so we just follow the flow as long i rs happy bhgia dgn u..x sbrnya nk jmpa u dear tp mst dpt jmpa lmbt ckt kn..igtkn wkend ni dh boleh jmpa u mst x dpt jmpa i kn.same with me cant make it on this coming wekend tp xper utk u i akn terus brsbr ckt..klu i dh pargi sjauh ni xkn i xleh nk sbr ckt utk kali ni rite;)i do miss u dear..rindu nk peluk u..bercerita dgn u everything..tiada rhsia i boleh simpan bila dgn u msti nk cerita kn smuanya;)im waiting here...
Sunday, May 20, 2012
untitle;)
harini aku kt umah je sorg2 td dh siap2 igt nk g salun jap cuci rmbut ke treatment ke tp at last dh siap2 mndi sumer boleh plk aku cancelkn..yup dats is me suka wt keputusan last minit n ssh nk ttp pndrian lbh2 lg klu yg mlibatkn diri sndri tp klu yg melibakn org lain senekad nekad aku akn buat hehe..ntah la ble tgk cuaca kt luar td mcm mls je nk kluar pagi2 td pn lps solat subuh ngntok plak so tido blik je la pe lg kn..mata pn mcm ngntok btl..bgn td pn dlm kol850am jgk la..on9 jap then terus xtau nk wt ape after mik kptusan nk kua n cancel balik tu haha.ntah pape kn aku ni..sumpah bosan giler kt rumah sorg2.tgh layan perasaan dlm bilik ad plk col tp x pick up pn ntah spae2 unknown no aku mmg ssh ckt nk jwb.nsb baik la kwn aku anis msj2 dgn aku kt fon tp jap je la dia pn kje kn aku xpe la.kang x psl2 ada plk yg kne saound ngn bos.hurm wekend last week aku abiskn masa kt maran n kuatan.tenangkn fikiran lupakn semua ksedihan2 kt kL utk past few days.tp ntah la bila dpt text dari dia nk jmpa tu aku trkejut sgt.time tu aku lmbt baca n rply text dia aku.aku pk dulu nk rply or x or cmne nk rply sbb aritu dia sndri text aku last text dia still aku igt lg ye la bru sgt lg kn x smpi pn smggu..msj yg buatkn aku kembali lemah mcm dulu blk bila dia gtau kami x prlu brhububg lg lps ni n mybe tu yg trbaik for both of us.sape x sedih baca msj cmtu kn.bila aku tnya npe nk jmpa he just said dia nk jmpa aku da all.demi Allah aku pn mmg nk sgt2 jmpa dia rindu sgt2 hmpir sbln lbh kn x jmpa tp aku takut nk jmpa dia..aku tkt akan ada kenangan manis lg antra kitaorg lps tu.n yg plg aku tkt klu tu akn jdi pertemuan yg trakhir utk kami..aku x rs aku kuat hadapi moment mcm tu sekali lg.aku igt lg 2010 the same moment happen n lps pd tu setahu kami x jmpa x contact..saat tu tuhan saja yg tau perasaan aku.i am really sorry u.i x dpt jmpa u even i nk sgt peluk u jmpa u mcm dulu balik.tp perasaan tkt tu still ada lg u n i tkt klu u nk jmpa i sbb u nk test i mcm dulu tu..i tkt sgt2 u;(mybe better klu kita mcm ni.klu la u btl2 syg i btl2 boleh terima i seadaanya i hope u boleh berusaha utk yakinkn i semua tu akn jadi balik mcm dulu..i jnji saat tu i akn terima u seadanya diri u tp utk brhrp trlalu tggi utk seorang yg i anggp trlalu smpurna utk i mybe risiko bagi i kn..trpulang pd u syg...i will always waiting always will until smpai masa tuhan mengubah hati i..
Subscribe to:
Posts (Atom)
muaaaahhhh:)
adanya sy harini coz of them
lovely sibling;)
part of my life
